Pravi terenac
Konstruisan za vožnju po svim terenima, Duster pravo je terensko vozilo sa stvarnim sposobnostima za savladavanje svih prepreka...

Dacia Duster je kompaktan i lagan automobil za svoju veličinu, a to mu omogućava veliku okretnost i pomaže snalaženju na svim terenima, čemu, uz bolju vidljivost, doprinosi i povišen vozačev položaj.

Menjač ima kratak prvi stepen prenosa** (5,79 km/h pri 1000 o/min) za vožnju po neravnom terenu, kretanje na uzbrdici ili pod opterećenjem i zadržavanje vozila na nizbrdici.

* 20,5 cm za verziju s pogonom na dva točka
** za menjače sa šest stepeni prenosa

Najveća prednost
Dusterov pogon na sve točkove se temelji na priznatoj Nissanovoj stručnosti. Upravo mu je on omogućio savladavanje prepreka u Sahari i doveo ga na sve tri mesta na pobedničkom postolju na ovogodišnjem reliju Aicha des Gazelles (u klasi crossovera)!

Vožnja po svim terenima
Na putevima sa dobrim uslovima prianjanja i autoputevima potreban je pogon samo na dva točka. Kod njega je obrtni moment motora raspoređen na prednje točkove što omogućava optimalnu potrošnju goriva.
Na svim vrstama puteva, bez obzira na brzinu vožnje i uslove prianjanja, način rada Auto automatski raspodeljuje obrtni moment motora između prednje i zadnje osovine. Tako se postiže najbolji kompromis između ležanja na putu i vučne sile.
U teškim uslovima vožnje ili na neravnom terenu, poput blata ili peska, način Lock raspodeljuje obrtni moment motora između prednje i zadnje osovine na sve točkove radi što lakšeg prolaska. Kontrola motora i kočnice su prilagođeni su pogonu na sve točkove.

Dusterov razmak od podloge iznosi 21 cm* i ima velike prelazne uglove (prilazni ugao 29,3°, ugao uspona je 23°, a odlazni ugao 34,9°), kao i pravi pogon na sve točkove. Konstrukcija mu omogućava da se uhvati ukoštac sa svim uslovima na putevima ili terenu. Sa intuitivnim upravljanjem integralnim pogonom, sasvim se sigurno prilagođava svakoj situaciji.

Šta biste više mogli da poželite od pogona na sve točkove?


Duster

Neverovatno dostupan